Alla inlägg den 24 mars 2015

Av Therése - 24 mars 2015 17:49

Idag har chefen varit på återförsäljarträff i Stockholm så då har jag hållt ställningarna i butiken själv under dagen!


Efter att ha tagit hand om beställningarna och diverse andra uppgifter så började jag sy på en kjol som jag klippte till i helgen och mellan kunderna så hann jag till och med klart med den.

Jag sydde på mitt självklara val av maskin här i butiken, nämligen Husqvarnas Opal 670. Den är superbra och den har dessutom snygg design!

Några saker som jag tycker är verkligen to die-for på den är nålpåträdaren, fix-knappen (när den är intryckt så fäster maskinen tråden), trådklipp med bara ett knapptryck och sist men inte minst så kan man ju välja vilket tyg man ska sy i så maskinen gör de bästa inställningarna efter ditt val. Sen är den ju med i utveckligen för den har ju dessutom en pekskärm   


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg är ett verktyg för Husqvarna-butiken som ligger i centrala Norrköping.
Vi kommer dela med oss av vad som händer i butiken, i webbshopen och lite tips och tricks, så håll utkik!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards